Monday, September 11, 2006

Zonder

Toen we in december verhuisden, hebben we ons tv-kabelabonnement opgezegd. Tijdelijk. Met de baby in aantocht en het nieuwe huis, wilden we die kabel toch nog even uitstellen. Het is nu september. Nog steeds geen kabel. En dat kleine televisietje, dat we enkel nog kunnen combineren met een videoplayer, wordt ook niet meer bovengehaald. Af en toe eens een dvd-tje op de laptop, dat kan wel smaken (inderdaad - schoon beeld hebben we dan wel niet).

Als kind, maar ook later, had ik toch wel een kleine tv-verslaving. Van Oshin op BRT 2 tot allerlei ander interessant en minder boeiend materiaal.

Ik moet zeggen. Ik mis het niet. Ok. Af en toe als ik zo eens iets hoor aankondigen als de Wereld van Tarantino, denk ik wel eens tedzju ... Maar een gemis, neen. Inderdaad, wat meer internet. Maar vooral veel meer ander leuks en quality time.

Waarschijnlijk zullen we ons binnen dit en een jaar wel eens een deftig tv-tje aanschaffen. Graag zo een klein schattig flatscreentje dat meer lijkt op een computerscherm dan op wat anders. Maar dat zal dan eerst in functie van dvd's zijn. Later komt die kabel dan ook wel weder, hoor. Maar voorlopig laten we hem nog even voor wat hij is.

Ik moet iets bekennen: ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit Lost gezien. Een gemis?

4 Comments:

At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said...

geen gemis nee, ze zitten op een eiland en er is iemand een contactlens verloren op het strand en daar zoeken ze de hele tijd naar. al twee reeksen lang.

 
At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said...

en het is met heel veel flashbacks van hoe ze die contact lens gekcoht hebben, en waar, en beschouwingen over de voordelen van een bril en al.

als je echt iets wilt missen, dan moet je Deadwood bekijken, zeer verslavend en je wilt steeds meer. Bij mij op eenvoudig verzoek te verkrijgen, en je gaat je gat afkuisen met Lost en 24 en de f*king parelvissers.

Maar kijk wel nu, vóór je dochter leert praten, want anders ga je problemen krijgen op haar school vrees ik.

En als er iemand durft zeggen: 'Deadwood, watesda? ik ken dat niet', dan antwoord je gewoon: I pity the fool who doesn't know HBO.

 
At 3:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Cocksucker!!!!!
(ik heb het ook maar van horen zeggen hoor...)

 
At 7:44 AM, Anonymous Anonymous said...

bij deze wens ik op eenvoudig verzoek deadwood twee nog eens. was gestrand bij DVD 2 toen ik em moet teruggeven. En ik heb ook nog altijd het kartonnenen hoesje

 

Post a Comment

<< Home