Monday, August 14, 2006

GVR


Vandaag hebben we geshopt bij een vreselijk weertje. Maar het was best plezant.
Ook even bij Fnac langsgeweest:
Pharell - In my mind (dat mag ook wel eens)
J. Cash - American V (God)
Pure Acoustic (dat leek ons wel wat)
Junior Jazz - Here it comes (eens horen hoe junior ze nog klinkt)

Maar vooral:
Roald Dahl - De GVR
Hij werd me vroeger ooit helemaal voorgelezen. Ik denk dat ik hem later nog een tweetal keer zelf gelezen heb. De Grote Vriendelijke Reus, ik zag hem graag. Hij at snoskommers. ...

5 Comments:

At 2:10 PM, Blogger baronneke said...

Vergeet ook niet ' mijn oom Oswald' voor te lezen. klassieker in zijn genre !!

 
At 11:37 PM, Anonymous Anonymous said...

ja! of 'The Great Switcheroo', een pareltje van de kinderliteratuur!

 
At 11:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Zeg eens, jonbonmich, ik ben de GVR aan het herlezen en er zitten daar serieuze scenes in met schetenlaterij en al. Ga je dat nadoen/voordoen voor je dochter? Anders ken ik er wel een paar die kunnen meehelpen (ja jullie, S en O)

 
At 6:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja, hoera!

 
At 3:36 AM, Blogger K. said...

oja, en de bubbels gingen naar beneden in plaats van naar boven.

 

Post a Comment

<< Home