Monday, July 31, 2006

Naughty Nelly

Ik sloeg me mea culpa.
Een mens doet dat soms, vrienden uit het oog verliezen.
We hadden het een tijdje geleden nog over R. Ze was een toffe madam. Ze zat bij ons op de grote jongens- en meisjesschool. Ze kwam soms naar feestjes, soms ook eens niet. Ze was braaf en lief.
Ach ja, een mens doet dat soms, vrienden uit het oog verliezen.
Nu, het is niet echt uit het oog verliezen met R. We kwamen haar enkele jaren geleden in het hol van Pluto in Mexico helemaal onverwachts tegen. Vanaf dan kregen we vaak mailtjes over voorstellingen van haarzelve, haar toneelgroep of iets anders waar ze bij betrokken was. Ja, ons R. ging na haar jaartjes Germaanse immers naar de Studio H. T. in Antwerpen. Stoute ik. Ik had daar al lang eens moeten naartoe gaan, naar die optredens. Met dat gewoon eens op het internet te bekijken en af en toe met uw maten te bespreken, hebt ge nog niet gezien wat ge moet zien.

Daarnet kreeg ik nog zo een mailtje. Met de aankondiging van de nieuwe website van haar groep. Er staan zelfs liekes op. En het doet toch raar dat dat ons R. is.
Vandaar : surf naar www.jackobond.be . Dat is ons R. van toen. En haar liekes zijn een beetje raar, maar wel heel mooi, vind ik dan.

En dan kom ik ook tot de constatatie dat ons R. ook nog een alter ego heeft:
NAUGHTY NELLY grrrrrrrrrrr

4 Comments:

At 11:33 PM, Anonymous Anonymous said...

R en ik gaan misschien iets tope doen, voor Het Paleis. Ik zeg misschien want tussen droom en daad staan tijds- en geldgebrek. Zo is dat in de culturele sector!

 
At 12:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Riet Petiet ziet er goed uit. Nog een paar jaar en iedereen zal ze wel kennen. Ik had het eigenlijk noois gepeisd dat er een naughty nelly in haar zat.

 
At 3:58 AM, Anonymous Anonymous said...

ik wel
maar ik denk dat al snel
kwestie van onongonnen terreinen als eerste te kunnen ontginnen!

 
At 3:59 AM, Anonymous Anonymous said...

onontgonnen moest dat zijn

 

Post a Comment

<< Home