Friday, May 19, 2006

Dichten zonder uw gat op te lichten

Ge wilt het niet weten. Ik durf al eens een airke placeren voor ons Nora. De klassiekers uit den tijd van tons, enkele Vlaamsche schlagers of ne yellow submarine.

Nu, vandaag leek me meer een 'dicht'-dag. Of dat iets met Gent Dicht te maken heeft, ik een weet het niet.

Ik denk dat ik straks de Spin Sebastiaan al eens ga bovenhalen.

De dag begon echter met onze maat: Boerke Naas. Gij Galgendweil, ik schiet!

In een ver verleden heb ik dit meerdere malen voorgedragen, verkleed als boer.

2 Comments:

At 12:43 AM, Blogger SPh said...

Ik heb wel eens een pruimenboom geplaceerd. Those were the days.

 
At 2:10 AM, Anonymous Anonymous said...

waar komen die hermetische posts vandaan?
ik begrijp niet eens waarover je het hebt!
dat is de invloed van dat werkje dat je ooit eens gemaakt heb over hugues pernath, peins ik

 

Post a Comment

<< Home