Thursday, March 30, 2006

Dat van die negen maanden

Da klopt niet!

5 Comments:

At 11:12 PM, Blogger SPh said...

Zullen we met zn allen komen duwen?

 
At 12:44 AM, Anonymous Anonymous said...

over tijd : ik had het voorspeld.
Tot mijn spijt, lieve M :-)

hang in there!

 
At 1:04 AM, Anonymous Anonymous said...

dat is omdat je ons nog niet gezegd hebt wat het wordt: als het een meisje is, kom ik tegen esters uitgang aan zitten en dan vijs ik het er wel uit.

als het een jongen is zetten we er gewoon een pintje voor, voor die uitgang, en wat nootjes, en praten we over de palestijnse kwestie en al.

en je had ester nooit mogen meenemen naar courtisane, dat is geen stimulans om naar buiten te komen eeh.

 
At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Je kan beginnen met u al eens goed kwaad te maken
tegen diene kleine, t'is niet dat dat later ook nie zal gebeuren, je kan er maar beter vroeg bij zijn!
En baat het niet dan schaad het niet!
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen komen supporteren, dat kind zal er vlug uit zijn om ons weg te jagen met kleine baby kreisjes.

 
At 3:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik had met Victor afgesproken dat hij zou wachten tot ik terug was, dus nu zal het voor elk moment zijn.

 

Post a Comment

<< Home