Wednesday, March 22, 2006

De Westfluten

Toch even een korte ode aan de Westfluten.

Ge weet allen van mij dat ik niet zo bang ben om een commercieel deuntje goed te vinden.

Daarnaast apprecieer ik alle tips en suggesties aangaande cultureel verantwoorde, maar vooral kwalitatieve muziek. Dank dan ook voor geschenken uit het verleden.

Nu vind ik het best wel handig dat onze maat Vinnie ook wel leuke muziek maakt.

Ge gaat nog van hem horen, zeg dat wij het gezegd hebben.

Nogmaals onze excuses dat we op uw optreden in Brakel pas bij het laatste nummer arriveerden, Vinnie. Het werd anders toch een onvergetelijke avond.

Nu, ik kwam gisteren zo nog eens op de site van een andere bende West-Vlaamse muzikanten: Indigenous. Ze hebben blijkbaar in Uganda gezeten in de zomer en hebben daar 'goed gedaan', maar vooral ook schoon muziek gemaakt. Ik vind dat goed, ikke.

1 Comments:

At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Nu zaterdag in de Kinky star release party van de uganda cd! (al zal ik verzekers op een swing dance party zitten in de ingang)

en thx for the props, Iwish!

 

Post a Comment

<< Home