Tuesday, March 21, 2006

Een speciaal gevoel

Ja.
Een tijdje geleden zei Sph nog 'The man's got babystuff on his mind'
En inderdaad, dat was wel een beetje zo.
Nu begint het wel echt te komen. Heel bizar. Je weet totaal niet wat je te wachten staat. Vandaag is er nog niets en morgen is er misschien wel een mensje.
Elk moment van de dag of van de nacht kan m'n meisje me aanspreken over haar buik en over het begin van ... Spannend? Inderdaad.
Maar toch hangt er een rust over mij in verband met dat hele verhaal. Een rust over mij? Yep. Dat kan.
Ik heb zo een vermoeden dat het pas voor volgende week zal zijn. Ja, B&E, dan kunnen we nog helpen verhuizen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we elkander terugzien op de materniteit. Dat onzekere maakt het gewoonweg nog leuker.
Ik zal de ronde buik missen (het moet gezegd: m'n meisje is wonderbaarlijk mooi zwanger) en alles wat erop volgt wordt een avontuur. En natuurlijk ... ik hou jullie op de hoogte.

5 Comments:

At 12:01 AM, Blogger SPh said...

Je bent zo rustig door de overdaad aan vrouwelijke hormonen in huis! Een teken aan de wand dat het een dochter wordt...we hebben het altijd geweten (Victoriaaaaaa!) :-)

 
At 12:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Let the games begin!

een kleine weddingschap zou niet misstaan, ik zet 10 euro in op een jongen!
(doet me er aan denken dat ik het eindejaarsgeld nog niet heb overgemaakt. geld is niet belangrijk :-) )

 
At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said...

pas mr op, want afspraken hebben met iemand van ons heeft al meer dan eens weeën opgewekt, Tom Van Imschoot kan er van meespreken, één dag in het jaar spreekt hij met ons af om te gaan eten en boem patat
tzal voor zaterdag zijn!

 
At 1:39 AM, Blogger SPh said...

Doet me er aan denken dat Nicolas me zijn geld in cash heeft gegeven, en dat ik je dat nog moet geven. Maar geld is idd niet belangrijk :-)

Michael, zaterdag iets gaan eten?

Vinnie, wie is Tom Van Imschoot? Of is dat gewoon een cross blog reference. In dat geval heb je je punt bewezen. Cross blog references maken het leven moeilijk :-)

 
At 11:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Tom van Imschoot is een maat van Br en Liselotte en ik, werkt ook aan den univ ndlse literatuur

 

Post a Comment

<< Home