Saturday, February 25, 2006

Nonkel plezant

M'n broer en schoonzus verwachten een derde pagadder. Momenteel lopen er al twee Mariën juniors rond: Emiel en Guus. Twee fantastische kereltjes. Emiel wordt zeker en vast acteur. Geef hem een verkleedkoffer en hij verandert in een piraat met zorroneigingen of in een indiaan met kabouter Ploptrekjes. Hij is één brok emotie. Een knuffelvarken pur sang.
Guus is ook een fantastisch baaske. Hij kan zich goed weren tegen grote broer en hij is wonderbaarlijk zelfstandig en pienter. Vorige week heeft hij ons samen met grote broer een fantastische zondag bezorgd.

Ik werd gemolesteerd. Maar dat was best wel plezant. En dat het grappig was ...



Het vaderschap begint voor mij ook dichter te komen. Of ik het zie zitten? Ja. Hoe dat allemaal in z'n werk zal gaan, dat zien we wel. Ik ben er helemaal klaar voor.

1 Comments:

At 12:05 PM, Anonymous Anonymous said...

ik vind dat schoon, ik :-)

 

Post a Comment

<< Home