Monday, January 23, 2006

Babymoon






Cadeautjes kopen en geven is heerlijk. Alleen soms een beetje moeilijk om te kiezen. Van E. kreeg ik dit jaar een verrassingsbabymoon.
Nu, zaterdagmorgen, de ochtend na B.'s Zodiac-feestje, mocht ik plaatsnemen achter het stuur en werd ik geleid. Uiteindelijke verrassingsbestemming: notre capital.
Vlakbij de Marollen had m'n meisje een heerlijke B&B gereserveerd: L'Art de la Fugue. Aan de buitenkant: niet veel soeps. Maar, wow, wat een heerlijk huis binnenin. Prachtige kamers! Een barok-kamer, een Indochine-kamer, een Afrikaanse kamer, een Seventies-kamer, ... Wij hadden de Seventies-kamer. Terug naar onze geboortejaren dus.
De Seventies-room was indrukwekkend. Voor mensjes die gewoon zijn om in een ver land op een luguber hotelkamertje te belanden, dan toch. Vooral de reeks 70's lampen zorgde voor een unieke sfeer. Het kingsize bed hoefde er ook niet voor onder te doen. Het rode licht maakte het toch wel een beetje 'verboden'. Of hadden de pluchen zeteltjes daar iets mee te maken?
De badkamer, met spiegelbol en verlichtende ronde spiegel incluis, maakten het geheel nog beter.
Lang geleden dat ik nog eens zo op mijn gemakske ontbeten heb (4 soorten choco, mmm). De ontbijtruimte was dan ook wel best te smaken.

3 Comments:

At 12:17 AM, Blogger SPh said...

Dacht dat ze in de jaren zeventig alleen maar Kwatta hadden.... :)

 
At 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

krijg jij een reisje van elin? wat zegt ester daarvan?
ik begrijp het niet zo goed!

 
At 1:21 AM, Anonymous Anonymous said...

B, als jij ooit papa wordt krijg je er ook eentje :-)

 

Post a Comment

<< Home