Sunday, December 18, 2005

Kom erin Florastraat

We zijn er.
't is officieel nog niet helemaal het onze (erfenistoestanden aaaargh), maar 't is toch wel al het onze. De eerste nacht was wat woelig en onwennig. Maar: joepie !!!

Merci merci merci aan de verhuizerkes !!!!!!!!! Zonder jullie ...

't Was nen plezanten dag. De kers op de vermoeide taart was dan ook mijn rodeorit met de vrachtwagen - sorry St., bestelwagen.

Het doet raar om hier te 'wonen'.

Vandaag was een heerlijk ontspannen dagje. Het zonnetje scheen hier lekker binnen. Derek op de achtergrond. Een koekske van Aernoudt. En natuurlijk wat dooskes geleegd. Het klussen lag vandaag even stil.

De Carrefour heeft ons op zondag toch even een stukje geholpen voor de kestshopping. Niet echt een romantische omgeving en zonder gloeiwijn, maar wel handig.

Het douchke was nog op verplaatsing, maar de verwarming houdt het huisje lekker warm en er komt al goed heet water uit de kraantjes. Nr 1 & 2 kunnen al op een eigen pot en de vaatwas heeft al gedraaid.

Volgende verhuis: 1 maart E & B

17 Comments:

At 11:15 PM, Anonymous Anonymous said...

ik heb tandpijn en ben allerminst goed gezind. Ik voel me als de spreekwoordelijke boer met kiespijn die groen lacht, met als enige verschil dat ik niet lach.

ik zou nu naar Martin(e) willen bellen om het heugelijke nieuws mede te delen dat E en ik gaan samenwonen, maar het is nog te vroeg vrees ik (08:09).
We gaan aan de coupure wonen. Iets waar ik heel erg blij mee ben (bomen! water! vrouwen die joggen! studenten op de fiets! oude heren met een hondje! dicht tegen sint lucas en tegen de tram! en tegen de delhaize!)
We nemen de bovenste verdieping in het herenhuis waar E's vader woont/werkt/zijn galerij heeft, verder wordt de zolder gerenoveerd tot slaapkamer/dressing én we krijgen een dakterras! Dat is een terras, op een dak!
Houten vloeren, grote ramen, licht vooraan, licht achteraan, en een doka in de kelder!
Op de kiespijn na ben ik heel tevreden, vooral omdat ik dan bij mn meisje kan wonen! hoera!

 
At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said...

ik zou -kiespijn nog aan toe- vergeten! veel geluk in jullie nieuwe huis!

 
At 11:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Een terras op een dak. Is dat niet een beetje scheef? Ah, met velcro-schoenen kan alles, niet?

 
At 12:48 AM, Blogger SPh said...

Zolang je geen soep eet op je dakterras, kan dat geen kwaad, of het moet velcrosoep zijn.

Proficiat kindjes! Zijn er gisteren niet meer geraakt, want hebben voor de verandering nog eens een kastje afgeschuurd en een kamere voor nicolas geïnsttalleerd, en tussen door zijn steve en martine langsgeweest en toen was het negen uur en had ik honger en ben ik een pitta gaan halen op ledebergplein waar ik een auto die van rechts kwam de pas heb afgesneden maar het was niet mijn fout want er stonden voor hem van die omgekeerde driehoekjes dus hij moest stoppen. Dat we er dus niet geraakt zijn want het was al wat laat.

En proficiat b & e! De coupure is fun, ik zie veel decadente feestjes, met joggende vrouwen en oude mannen met hondjes, en foto's, veel foto's, dat ook!

 
At 12:54 AM, Anonymous Anonymous said...

foto's je kan het je niet voorstellen, dat is daar een soort paradijs voor fotografen!

 
At 1:21 AM, Anonymous Anonymous said...

2005 was een jaar van verhuizen en blijkbaar gaat 2006
er ook al naar toe, maar ik denk niet dat we het record
zullen verbeteren. Tenzij O&S van verdiep moeten veranderen, Nicolas daar voorgoed komt inwonen, E&M
beslissen om de indeling van hun nieuwe woonst te veranderen, Bruno op een andere dag dan Elke verhuist, we Bruno's papa moeten helpen het bedrijf te ontruimen en we O's ouders helpen met hun verhuis dan komen we in het Guinness Book.

 
At 1:50 AM, Anonymous Anonymous said...

of wanneer L bij S komt wonen. en weer verhuist omdat F. bij S komt wonen. En daarna Ndu'gi, het hete mulatje, met haar drie heerlijke zussen!

 
At 1:51 AM, Blogger SPh said...

Ja zeg, en wanneer gaan elin en luc nu eindelijk naar lembeke verhuizen?

 
At 4:22 AM, Anonymous Anonymous said...

dat zal niet meer gaan : ik vond het geen leuk bad want enkel michael en bruno pasten erin en ik kon er niet meer bij.
dus hebben we het huis maar verkocht. veel beter zo.
't is daarenboven nog nooit zo spannend geweest op de buitensingel, met al die schattige libanezen die elke zondagvoormiddag een autootje komen kopen.
we gaan daar nog een beetje blijven :-)

 
At 4:57 AM, Blogger SPh said...

Tja, dat bad, daar kan ik niet over meespreken, want ik was niet uitgenodigd op je trouw, tss...

En ik was nochtans het pageke. Beloven ja...trut... :)

 
At 5:08 AM, Anonymous Anonymous said...

geen ruize maken eeh kientjes.
het bad pronkt op de voorpagina van ZM.be

en over het - niet- mogen - komen - naar - de - trouw: je mag mijn zus al meenemen op kerstavond naar dat ongezegende hol van je, je ken niet alles hebbe!

 
At 5:44 AM, Blogger SPh said...

*springt heftig recht uit zijn stoel*

Over het treiterig aanpraten van een schuldgevoel aan menstruerende zussen gaan we het hier nu niet nog eens hebben! Ten andere, die discussie zou toch alleen maar in ons voordeel uitdraaien... Arrrrr!

*fluit rustig wat in het rond en wacht op een kanonschot*

 
At 5:44 AM, Anonymous Anonymous said...

sorry O : het pagekostuumpje bleek gekrompen in de was. Gelukkig kenden we iemand met een minikind met onwezenlijke oogskes en een grote gameboy. Hem paste het wel.
A picture, steve?

en B, nogmaals, wie kijkt er op een zus min of meer? Dan had jij er één thuis op kerstavond, en achteraf kon je er nog een vriend gelukkig mee maken :-)

je mag mijn zus lenen : ze is zeer sociaal en enorm spraakzaam. Een zonnetje in huis. O kan getuigen :-)

 
At 5:56 AM, Anonymous Anonymous said...

sofie menstrueert als het haar uitkomt!

 
At 1:30 PM, Anonymous Anonymous said...

dat is niet waar
ik menstrueer enkel als je me doet huilen

you hurt me and you make me cry

 
At 1:31 PM, Anonymous Anonymous said...

oh! en proficiat met het dakterras

 
At 11:08 PM, Anonymous Anonymous said...

honger honger... ik wou dat ik een worst had

 

Post a Comment

<< Home