Thursday, December 08, 2005

Asfalt - Mc Adam

Vandaag gieten ze MC ADAM in ons nieuwe straat. Ik vind dat vriendelijk ik, dat ze zo ons straat renoveren omdat wij daar komen wonen (inclusief nieuwe verlichtingspalen).
Hopelijk wil dit ook zeggen dat we bij den verhuis voor ons deur zullen kunnen parkeren in een deftig aangelegde straat.

De dozen blijven zich ondertussen vullen (dankjulliewel O&S & Martin), de laminaat van de slaapkamer was een zware bevalling, de loodgieter heeft blijkbaar erg veel schrik van zijne gsm om terug te bellen (hij gaat het lekker spannend maken, de schobbejak), de keuken staat er (nog een deur erop, tegelen, ...), de badkamer heeft een laag egaline gekregen, ...

Nog een weekje en het huis is van ons.

Nog een weekje en twee dagen en we wonen erin.

Gilberke - Gilberta toont zich vaker en vaker aan het buikoppervlak met een stoot hier en ginder. Grappig.

Mijne kop heeft het snot- en piekoogtijdperk opgestart: geen allergie, maar een ferme valling. Bwah.

't is bijna Eindejaar.

MC ADAM, tot straks.

4 Comments:

At 12:21 AM, Blogger SPh said...

Dat met die loodgieter, ik zie dat nooit in orde komen, let op mijn woorden, nooooit! :-)

 
At 1:59 AM, Blogger I wish said...

Een beetje smerig, Freddy, de loodgieter, om u hier als Sph voor te doen. Die zou nooit zo'n dingen zeggen.

 
At 3:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik zou 't geloven,phoe!

Zeg M, ging jij ons die loodgieter niet aanbevelen. 'k Weet gelijk niet goed....

 
At 4:06 AM, Blogger I wish said...

1) Ik raad hier niemand nie aan, ikke.
2) Loodgieters zijn altijd zo
3) Ik vertrouw erop dat het wel nog in orde komt.
4) Er zijn steeds noodoplossingen
5) ...

6) Horen jullie dan eens voor dat duvelke voor volgende week?

7) Heeft er nog iemand oude dekens voor bij de verhuis?

 

Post a Comment

<< Home