Tuesday, November 22, 2005

under construction

Geslaagd. Gisteren is AIB-keuring langsgeweest. Onze elektriciteit dient herkeurd te worden ... in 2030. Een ferme pluim voor mijn schoonpa. Van aarding tot schakelaar van verdeelkast tot 15 cm van de wand ... En merci St. voor uw advisionele, elektrisionele en kappende hulp.

De loodgieter is gisteren uiteindelijk nog eens opgedaagd (ja, ne kleine in de kliniek met ne knie int gips, daar kan hij natuurlijk niet aan doen). En het vordert. Ons koerke lag half open gisterenavond. Dus ik vermoed dat hij het één en het ander ontdekt heeft. De gaten voor de verwarmingsbuizen zijn geboord, dus binnenkort kunnen we ons op de geperste plankskes storten.

Nu nog even in een rush naar zaterdag (levering keuken - dus dan kan er niets meer geschilderd worden in de keuken) en naar donderdag (plaatsing keuken - dan moet het echt wel in orde zijn).

Ondertussen af en toe een dooske aan het vullen in de Hangballstreet. Maar daar is niet zoveel tijd voor.

Ons Gilberke-Gilberta stelt het ook goed. De buik schopt heen en weer. De mama ligt nu wel net met een griepke te bed. 'k Zal subiet den dokteur eens moeten bellen ... of den elektricien of de loodgieter ...

En voor de rest? ... dat is er nu eventjes niet

6 Comments:

At 11:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Voor die mensen die misschienst verward zijn: iwish bedoelt natuurlijk Victor/Victoria.

 
At 12:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Martin laat weten dat er nog groene bakken op overschot zijn! Gewoon roepen volstaat...

 
At 2:12 AM, Blogger I wish said...

"Waaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa" = roep.
Dank bij voorbaat.

 
At 2:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Dag Michaël,

Ik ben je broer. Je papa en mama hebben het je nooit verteld omdat ze beschaamd waren in mij.

Papa wilde dat ik ook dokter werd, maar ik ben uiteindelijk in de reclamesector terechtgekomen.

Je moet weten, ik werk voor zone 02, 03, 09, etc. (je ziet me hier: http://www.zonemagazines.be/index.asp?p=contact )

Ze hebben dat nooit kunnen verkroppen en daarom hebben ze me verstoten.

Ik hoop dat het goed gaat met je, en misschien kunnen we elkaar eens ontmoeten?

Groetjes,

Je broer Dennis

PS: leuke blog!

 
At 7:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik ben de echte broer van M. en ik ben wél een dokter! ha! ik heb op dit moment een stethoscoop rond mn nek! ha!

 
At 9:03 AM, Blogger I wish said...

Beste Dennis

Tof dat je mijn blog ontdekt hebt. Zo zie je nog eens goed wat je mist.

Sorry. Ondanks uw mogelijks goede bedoelingen: weggaan is plaats vergaan - qui va à la chasse, perd sa place !

Stel het daar goed in de reclamesector. En laat zo af en toe nog eens van jou horen. Dat maakt het boeiend.

gegroet,

Michaël

 

Post a Comment

<< Home