Monday, November 14, 2005

B.'s blog in blog

7 Comments:

At 11:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Goedemorgen beste fans!
Ome B. is best een beetje nerveus, want straks mag hij solliciteren in het grote Kunstencentrum. Ome B. vindt dat hij daar perfect zou passen, behalve mocht blijken dat ze armzalig weinig geld geven, dan vindt hij dat al minder. Ome B. is wel goed, maar niet gek.

Heb gisteren in de doka proofs gemaakt. de ene na de andere. wel 40! Jaja kindertjes, ome B. zit niet stil zo in den donkeren.

Ik luister naar Donna, een heerlijk nummertje van Richie Valens, straight out of the sixies! Toen was ik nog een kleine ome B.
I had a girl!Donna was her name!

dag kindertjes! en onthou wat ome B. gezegd heeft: als het oogjes heeft, sas het dan alsjeblieft niet door!

 
At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said...

vanavond zal ik NIET in de SPHINX aanwezig zijn. Mijn madam en ik moeten gaan eten en al. dit als bericht voor eventuele sphinxgangers.

 
At 5:18 AM, Anonymous Anonymous said...

heren, dames, ik mag niet naar de volgende ronde in de vooruit! neen!

maar wel goed nieuws is dat ik een thema heb voor mijn vrij werk: ik ga Turbojugend Gent volgen. en voor wie weten wil wat Turbojugend is, moet maar in de Zone 09 kijken van deze week, daar staat een artikel in. Maar kort samengevat: veel venten met tattooages, kan alleen maar foute foto's opleveren.

 
At 9:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Wat stom dat de mensen van de vooruit niet inzien welke aanwinst ze nu laten liggen. Laat ons hopen dat wie ze ook aannemen, dat die vlug op z'n bek gaat en ze u alsnog laten terugkomen.

 
At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

ze redeneerden dat de andere NOG grotere aanwinsten kunnen zijn. Wie me echt kent weet dat dat eigenlijk niet kan :-)

ik ben aan het werk op een vrijdagvoormiddag omdat ik een hele namiddag verkwanselt heb in de vooruit! oh ironie!

 
At 6:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Heren, Dames, op algemeen verzoek: een reeksje fotoots.
http://www.zendmast.be/extra/eenreeksjefotoots

verzin de juiste naam bij het jusite hoofd
en win een prijs!

Bruno
(olivier mag niet meedoen, en mijn zus ook niet)

 
At 2:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik vind het niet serieus dat er van eddy geen foto bij staat. Echt.

En in vind het ook niet serieus dat ik om te kunnen posten de code "okpif" moest intikken. Okpif is een belachelijk woord. Dat slaat nergens op.

 

Post a Comment

<< Home