Tuesday, January 24, 2006

Wat bracht de dag?

De dag (zowel zater, als zon) bracht aardig wat:
- Een fitte zwangere mama
- Een fitte ik, zonder koppijn
- Een metroticket
- Dansaertstraat: met onder andere een bezoekje aan lebonheur, Depotdesign (nachtlampkes gekocht), ...
- Lunchke bij De Markten
- Toeristisch en snuisterend verder gewandeld
- Inderdaad: E. bracht me zelfs tot bij Manneke Pis en de grote markt
- Een taartje en theetje tussendoor
- Tête à tête in de Hoogstraat
- Rommelmarkt aan 't Vossenplein
- Rue Blaes
- Hoogstraat
- Panamarenko in KMSK
...

7 Comments:

At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

ik wil ook!
ik wil ook!
joepie, b en ik gaan naar engeland!

 
At 5:08 AM, Blogger I wish said...

Wie wat waar hoe? Voor altijd? Gans Engeland in ene keer? In een camper, met de boot, de jeep?

Een extra vraagje:
Is er al een officiële verhuisdag bij jullie?

 
At 10:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Vandaag ook naar vossenplein en aanliggende antiekzaken geweest; het blijft een aparte sfeer
zeker op een zonnige zondag als deze.
Had ik een loft en had ik veel geld
dan had ik vandaag een camion vol meubels gekocht.
Maar maak u niet ongerust dit alles is niet het geval!

 
At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said...

we gaan met de onderzeetrein en dan nog eens met de gewone trein naar het zuiden van engeland, op bezoek bij mijn zus

ergens binnen drie weken

vlak voor de verhuis (weekend van 25/26 feb)!

 
At 2:42 PM, Anonymous Anonymous said...

eeej hoe zit dat met de nieuwjaarsafrekening? eeh?

 
At 3:13 AM, Anonymous Anonymous said...

ik heb net gehoord van mijn papa dat de werken toch langer gaan duren en dat we toch later zullen moeten verhuizen dan gepland. pfoe.

 
At 1:35 AM, Blogger SPh said...

Architecten...niet te vertrouwen :-)

 

Post a Comment

<< Home