Sunday, February 05, 2006

Photoblog > Telenet

Photoblog is overgenomen door Telenet.

Wat me ooit een initiatief leek van een bende creatieve schobbejakken, wordt nu een deel van één van de twee grote Vlaamsche spelers.

Eerst en vooral: chapeau voor de mannen die ering geslaagd zijn om zo gegeerd te worden.

Toch altijd jammer dat zo'n initiatieven in handen komen van machines.

Toch: laten we hen een kans geven. Ik ben benieuwd.

Photoblog kan me de laatste maanden steeds minder bekoren. Maar de voordelen wegen nog steeds op tegen de nadelen. Daarom blijf ik voorlopig nog steeds een XL Member.
Een goed idee? Dat zien we wel nog.

10 Comments:

At 11:39 PM, Anonymous Anonymous said...

een XL member.
hihihi

 
At 1:33 AM, Blogger SPh said...

Wat me er doet aan denken dat ik nog altijd niet betaald heb voor mijn XL-membership...e dat ik nog steeds niet afgesloten ben... Dat is ook hihihi!

 
At 3:56 AM, Anonymous Anonymous said...

waarom post je er dan zo weinig eeh M?

 
At 4:40 AM, Blogger SPh said...

The man's got babystuff on his mind!

Wacht tot Victorke geboren is, we zullen dan wel overspoeld worden: eerste kakske, eerste refluxke, eerste bellekenblaas,... :-)

 
At 11:53 AM, Anonymous Anonymous said...

eeste vuile foto met ome bruno!

 
At 11:32 PM, Anonymous Anonymous said...

ik moet ook dringend nog eens posten op photoblog! maar ik vind het een heel erg cool concept en ik hoop dat telenet het gaat laten zoals het is! ik hou mijn hart vast!

 
At 2:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Ine (http://matuvu.nu/) die heeft dat photoblogspel nog mee opgericht indertijd. (http://mastuvu.typepad.com/monuments/2005/09/menzo_article.html)

 
At 11:59 PM, Blogger SPh said...

Ja, en die werkte in fotofun op de steendam, samen met Marijke Thoen, die wij dan ook weer goed kennen! Global village, en al...

 
At 12:38 AM, Anonymous Anonymous said...

of gewoon: gent is wreed klein.

 
At 1:42 AM, Blogger SPh said...

Gent is een kerktoren of twee drie met wat volk er rond. En we zijn er fier op, ha!

 

Post a Comment

<< Home