Thursday, June 15, 2006

Ge hebt het gehad, maar ge weet het niet

Dag 8 van ziekte. Dat begint veels te veel te worden. Twee viri na elkander waarschijnlijk. Eerst een keelontsteking en dan iets wat zich vooral uitte als duizeligheid en slaptitude.
Hopelijk morgen weer aan het werk. En dan nog twee daagjes extra recupereren.

Bij dit aantal ziektedagen laat men z'n bloed al eens trekken. Result: Clean.

Ik ben echter wel op een jaar tijd immuun geworden aan mononucleose (=klierkoorts - 'kuskesziekte'). Dat wil blijkbaar zeggen dat ik het voorbije jaar in contact (?) gekomen ben met iemand die dat had en dat mijn lichaam beslist heeft dat niet te krijgen, maar er wel immuniteit voor opgebouwd heeft. Gij daar, van wiens glaze ik gedronken heb. Gij daar, aan wiens ijskreem ik gelekt heb. Gij daar, die te nat en te dicht bij mijn weze gesproken hebt. Ge had het, maar wist het niet.

3 Comments:

At 9:07 AM, Blogger I wish said...

Nu voel ik me al een stuk beter, zie.

 
At 12:13 AM, Blogger SPh said...

Ik heb het gehad, maar toen kende ik je nog niet! Ik pleit onschuldig. Niet dat ik niet eens te nat bij uw weze gesproken heb, daar niet van...

 
At 2:46 AM, Blogger K. said...

Sorry, it was me.. (aangezien ik absoluut niet weet hoe ik een link in een comment zet, check http://qahwa.blogspot.com/2006/05/blog-post_26.html)
:)

 

Post a Comment

<< Home