Monday, September 11, 2006

Lijf

Het mag gezegd worden: Het was weer eens schoon weer vant weekend.

Zondag werd het een brunchke in den hof (we doen nogal van brunch tegenwoordig op zondag). Het najaarszonnetje heeft me nog een rode neus bezorgd.

Ondertussen blijft ze schijnen. Maar mijn lijf wilt niet mee.
Ons meisje is vorige week wat ziekjes geweest en loopt nog steeds met een snotneus. Heb ik dan een crèche-disease opgelopen?

Ik dacht eerst dat het slaaptekort was en begon al te zagen dat ik jaloers ben op mensen die weinig slaap nodig hebben (hoewel ik dat nog steeds ben). Maar vannacht sliep ik algelijk 8 en een half uren. Als dat niet genoeg is ?!

Neent niet. Piekogen, moeite, ... En het zonnetje schijnt.

Gelukkig gisteren ontzettend genoten van de brunch. Nog eens geleerd dat je goede maten daarom niet vaak hoeft te zien.

En dan nu een Dafalgantje?

1 Comments:

At 11:43 PM, Anonymous Anonymous said...

brunch brunch? met de brochetterie zo dicht bij? for shame!

 

Post a Comment

<< Home