Monday, March 12, 2007

BAT by night

Ik had het vroeger als eens over BAT, bon à tirer, ofte gvd, goed voor druk.
Wel, momenteel zit ik te wachten op een seintje om nen BAT op pers te gaan geven.

Het zou normaalgezien ergens deze middag zijn, dan werd het 21u, maar daarnet liet men mij weten dat er nog een klein probleemke was en ze mij straks nog een seintje zullen geven.

Het is nu 21.54u en het is toch wel een 40-tal minuutjes rijden tot bij de drukpers. Dat wordt dus een BAT by night. Dat ze maar gauw bellen, die drukpersers. Of ik trek erheen in mijnen peignoir!

3 Comments:

At 6:43 AM, Anonymous Anonymous said...

what about remote proofing? eeh? welke drukker heeft er nu geen remote proofing systeem. damn boeren.

 
At 4:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Rotatie.
520.000 ex x 20 pag's
Op papier veel echter
Beetje van dat erbij, beetje van dat erbij, beetje van dat weg, zones bestuderen, prioriteiten leggen, keuzes maken, compromissen vinden, ... en dat terwijl de eerste duizenden exemplaren al boven uw hoofd passeren. Ik stonk naar de inkt achteraf en zat om 1.30u in mijn bedde.

 
At 4:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Kijken of de lijm goed zit, kan dat ook remote?

 

Post a Comment

<< Home