Saturday, December 30, 2006

Diefstal

Ik ging daarnet iets halen bij Hubo. Om de hoek en handig.
Ik had een kapotte spaarlamp bij me en wou dezelfde kopen.

Al mijn hele leven heb ik het gevoel dat winkelheren en -dames me bekijken als "den dienen is zeker iets aan het stelen". Ik denk niet dat ik een echte boeventronie heb, ook al staat mijn baard al wat langer tijdens 't verlof. Ook vandaag voelde ik me weer de dief.

Voor zover ik me herinner heb ik nooit echt iets gestolen. Loop ik met een trauma of zoiets?

Ok, nog zoiets. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er een combi van de politie voor, achter en zeker naast me rijdt.

1 Comments:

At 2:01 PM, Blogger harlekijn said...

gewoon even vermelden als ze u doen stoppen dat ge een kennis zijt van lies en nico uit schelle, echt dat helpt!
ps leuke blog

groeten van een visser

 

Post a Comment

<< Home