Tuesday, November 28, 2006

PIP

Een post over communicatie. Hoe durf ik?

MVDB van G was vanmiddag te laat in Brussel Midi op Stubru. Ik word daar altijd zo wat zenuwachtig van van die mensen die in een radioprogramma te laat toekomen. Maar ach. Er kan al eens wat file zijn in Bru en wie weet had hij zelf niet gevraagd om te gast te zijn op de dag van de lancering van Pigs in Pain en enkele minuten na de persconferentie.

Ik heb het nooit echt gehad voor MVDB. Gewoon een beetje een afkeer. Ok. Hij stelt zich nu ook niet altijd in de meest dankbare spotlight. Ik hou van dieren.

Maar ook wel wat van fijne vleeswaren.

'Viral': via Myspace, Youtube, Blog, ... Ik moet nog beslissen of ik ze geslaagd vind of niet. En er is blijkbaar weinig moeite ($$?) gespaard.

Wat me ook wel boeit, is de aanwezigheid van enkele bekende gezichten in de videoclip: producer, toetsenist, ...

Het moet toch pijn doen, die onverdoofde ontballing.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home