Sunday, September 04, 2005


En dat na een koffiekoek Posted by Picasa

4 Comments:

At 1:47 AM, Anonymous Anonymous said...

duidelijk niet met een -spammen maar- Nikon F75 genomen!

 
At 2:13 AM, Blogger SPh said...

Bruno, ik denk dat een merkvermelding enkel werkt als je hem in de Post zelf zet. Commentaar werkt via Haloscan, een afzonderlijk systeem, hoewel daar schijnbaar ook bepaalde filters opzitten.

He maar, wat zie ik!?

Er was een ander pageke! O nee, smeerlappen....ik ben zwaar ontgoocheld.
You hurt me, and you made me cry!

 
At 6:46 AM, Blogger I wish said...

1) Mijn Nikon (F65) gebruik ik voor het betere werk.
2) Mijn Sony zal ook ooit betere foto's trekken
3) Dit is het pageke niet O. Ge wilt het niet weten.
4) Spam op zijn weze !!
5) ...

 
At 11:45 PM, Anonymous Anonymous said...

gow gastjes, wanneer wordt er hier nog eens iets gepost zeg. serieus. ik zit zendmast dag in dag uit aan te vullen, en jullie zitten hier op jullie bloot gat, niets te doen, godverdomme nog aan toe. ik wil fotoots zien. entertain me!
er was een tijd dat het alle dagen prijs was! alle dagen!
en nu? lethargie! zucht. waar zijn die spammers? dat ik ze eens goed vastpak zie, en eens een foto uit hen wring!

 

Post a Comment

<< Home