Thursday, August 25, 2005

Van het 1 komt het ander.




Na mijn bekentenissen op Shp's blog over mijn kennis der populaire muziek, moet ik ook bekennen dat ik toch verschillende populaire groepjes ontdekt heb. Mijn grootste ontdekking ooit, was The Four Non Blondes. Ik zag ze nog maar en zei: "Dit wordt een hit."

Ook de minder bekende danseres, zangeres en reality soap-ster Britney werd door mezelfd dadelijk herkend als een toekomstige wereldster.

Nu, ik ben dan maar niet in de muziekbusiness gestapt. Net iets te weinig risicokapitaal.

Maar als je ooit advies wilt, ik sta steeds voor je klaar.

Nu, daarnaast moet ik inderdaad ook bekennen wat Shp zegt over M&E&... Van het 1 komt het ander. Ik zal me beter moeten gedragen. Maar ik heb alvast een plaatske gereserveerd in de Ledebergse Soundmix Show. Mijn kind wordt een hitmachine. Posted by Picasa

1 Comments:

At 2:24 AM, Blogger SPh said...

Als hij/zij maar geen voetballer wordt...

Het schijnt trouwens dat die van 4 Non Blondes nu in de psychiatrie zit. Iets met jou te maken?

Britney? Wie? Ik ken alleen Jessica Simpson :)

Dju die Soundmix Show, dat gaat een probleem worden. Wij hadden onze Kenji ook al ingeschreven. Misschien kunnen ze samen een nummertje doen? Nicole en Hugo of zo...

 

Post a Comment

<< Home