Monday, May 28, 2007

Guy

Sommige mensen vinden Guy maar niets. Sommige mensen vinden dat Guy zich niet aan zijn woord houdt. Sommige mensen vinden Guy maar een praatjesmaker.
Volgens mij is Guy nog zo ne slechte niet. Hij krijgt niet mijn volle voorkeur, maar die krijgt momenteel geen enkele van deze politieke mannen of vrouwen.
Guy weet veel, maar niet alles. Wie wel? Guy laat zich soms adviseren. Wie niet?
Guys bekendste adviseur is en was Noël. Noël is intussen deel van de partij geworden. Gezond? Dat laat ik even open.

Wel, die Noël. Ik weet niet wat ik er moet van denken. Soms krijg ik echt kippenvel van deze man, op andere momenten denk ik van 'Dat heeft hij best knap aangepakt'. Ik heb zo een vermoeden dat velen het met dit laatste oneens zouden kunnen zijn. Wel, Noël heeft me wel wat kunnen overtuigen met zijn boek Modellen van C. Geen slecht ding.

Nu, ik ken Noëls rol binnen de partij niet zo goed. Heeft hij er iets mee te maken of niet? Ik weet het niet. Maar Noël, jongen, alstublieft, kan je eens tegen Guy zeggen dat dit er echt wel over is aub. Vooral die hond, Noël, vooral die hond.

2 Comments:

At 3:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik vind ook dat Guytje dat zo slecht nie doet.Zelfs ik,gezworen rooie, durf dat zeggen.Sommige dingen kunnen beter,dat is waar, maar d' anderen moeten da nog bewijzen.Ja Guytje ligt in mijn schuifke, maar niet in het bovenste!Paars mag van mij weer starten.
Trouwens, die hond vind ik super wijs. Je ziet...ieder zijn smaak!

 
At 10:32 PM, Anonymous Anonymous said...

WOEF WOEF WOEF

.... en meer zeg ik nie

 

Post a Comment

<< Home